poniedziałek, 11 lutego 2013

[8] " Głębia jeziora " Colleen Thompson

Autor: Colleen Thompson
Tytuł: GŁĘBIA JEZIORA

Wydawnictwo: Amber
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 303
Okładka: miękka
Wymiary: 21cm x15 cm
Moja ocena: 5/10
Książka wypożyczona z biblioteki


" Dwoje ludzi połączonych wbrew gorzkim wspomnieniom uczuciem i walką z bezwzględnym przeciwnikiem. Ruby Monroe po roku pracy za granicą nareszcie wraca do domu. Nie może się doczekać spotkania z córeczką. Ale zamiast radości powitania czeka ją koszmar: atak tajemniczego napastnika, pożar domu, śmierć przyjaciółki i wreszcie najstraszniejsze – zniknięcie córki…Drżąc o życie swojego dziecka, Ruby prosi o pomoc Sama McCoya – tajemniczego i pociągającego mężczyznę… i ostatniego człowieka, do którego powinna się zwrócić. "


Książka, skoro już trafiła na moją półkę, to i została przeczytana. Nie twierdzę, że nic się w niej nie dzieje, bo na brak akcji nie można narzekać. Owiana nieco nutą tajemniczości. Napięcia też nie brakuje. Sama w sobie nie powaliła mnie jednak na kolana. Cała intryga opisana ciekawie. Momentami dosyć "ostra ".  Interesowało mnie, czy dziewczynka i jej ciotka zostaną odnalezione i uratowane, ale nic poza tym. Nie ma tego czegoś w sobie... Sam koniec jakiś taki drętwy, choć czekałam w napięciu, jaki będzie finał całej historii...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz