poniedziałek, 10 lutego 2014

Nowe w Lutym...

Brakuje jednej książki, ale wkrótce do mnie dotrze ;) Nowych w tym miesiącu udało mi się zebrać sporo, głównie za sprawą promocji na Weltbild, 30% taniej na nowości. W sumie to wszystkie zamówiłam na tej stronie, oprócz jednej " W miłości i na wojnie ", którą udało mi się wylicytować na Allegro za 5 zł :) Najbardziej wyczekiwane to " Nie odchodź " i " Przyjaciółki ". Powieści moich ulubionych autorek, wśród których jest min. i Diane Chamberlain.


1. " Smak pestek jabłek "  Katharina Hagena
2. " Urlop nad morzem "  Agnieszka Pietrzyk
3. " Nie odchodź "  Lisa Scottoline
4. " Istota " Arno Strobel
5. " Jezioro marzeń "  Lisa Kleypas
6. " W miłości i na wojnie "  Paula Hanasz
7. " Kolebka "  Alina Krzywiec
8. " Wszystko co minęło "  Agata Kołakowska
9. " Przyjaciółki "  Dorothy Koomson
10. " Dziewczynka, która się nie uśmiechała "  Shone Dunphy
11. " Płomień strachu "  Jack Lance

5 komentarzy:

  1. Woooow ale stos :-) Iwonka moje lutowe zdobycze bedą takie ktore ty już masz,moze poza jedną- z Miry na którą czekam :-).Ty już masz dwie powieśc Arno Strobel za sobą a ja jeszcze żadnej nie tknęłam.Zaczęłam dziś "Nie odchodż".Zapiskuję sie do Ciebie w kolejce na "Przyjaciólki" jak kiedys przeczytasz to podeślij :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie bardzo dziękuję :-) wpadłam jeszcze raz popatrzeć na Twoje zdobycze.Fajne :-) Miłego czytania :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka na "Mamotatę" mam ochote takze chętnie a te dwie uważasz ze bardzo są do kitu?Najwyzej nie dam rady jak mnie wkurza to nie doczytam do końca :-)
    Iwonka a masz "słodycze na śniadanie"?Wiem ze kiedyś czytałas to mozesz mi podesłac :-) w ogóle to dziękuję ze pytasz i pamietasz o mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości, których mogę pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki wielkie :-) Ja ogólnie to nie pamiętam za bardzo jakie juz ksiazki czytałas,na pewno jest kilka z tych co jeszczer nie czytałas które kiedys chętnie pozyczę,ale najpierw przeczytaj Ty.będe cierpliwie czekała :-)

    OdpowiedzUsuń