piątek, 13 lutego 2015

W LUTYM nowe na mojej półce...

Przez miesiąc zdążyłam znowu nazbierać całkiem sporo książek.




Siedem z nich kupiłam. Jedną z nich już przeczytałam. Miałam na celu, by zacząć od tej, która będzie najprawdopodobniej najsłabsza, no i niestety trafiłam w dziesiątkę ;) Całkowita strata czasu. I tak się zdarza...

1. " Gdybyś mnie kochała "  Mary Higgins Clark
2. " Córeczka " Liliana Fabisińska
3. " Zaufaj mi Anno " Joanna Opiat-Bojarska
4. " Pierwszy telefon z nieba " Mitch Albom
5. " Układ nerwowy " Agnieszka Gil 
6. " Cicha 5 " - opowiadania
7. " Kochana moja "  Małgorzata Kalicińska

Z biblioteki wypożyczyłam cztery tytuły

" Szczęście all inclusive " Krystyna Mirek
" Przepis na szczęście " Katarzyna Michalak
" Zaklinacz czasu " Mitch Albom
" Idealnie dobrani " Catherine Mckenzie


4 komentarze:

  1. Fajniutki stosik, miłego czytania zyczę. Ja myslałam, że trochę się "odrobiłam" z czytaniem a tu kolejne dwie mi przyszły i 3 z biblioteki wypozyczyłam, znów jestem zawalona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Najbardziej to Ci zazdroszczę książek z wydawnictwa Filia. Wszystkie bym Ci podkradła ;).
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kończę "Gwiazd naszych wina" i powiem Ci Iwonka że jestem trochę rozczarowana, naczytałam się tyle świetnych opinii, że spodziewałam się arcydzieła.Ty ją oceniłaś na 6 a ja nie wiem nawet co o niej napiszę, bo nie przypuszczałam, że będzie taka młodzieżowa.Chyba nie mój czas na nią był :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak od dziś ferie, ale zaczynamy je z gorączkującą Kingusią, ja w dodatku jutro mam umówioną wizytę u dentysty, usuwam ósemkę bo boli mnie tak okropnie że od tygodnia jestem na lekach p/bólowych :-(

    OdpowiedzUsuń