czwartek, 18 grudnia 2014

[84] " Dla Ciebie wszystko " Katarzyna Michalak

Autor: Katarzyna Michalak
Tytuł: " DLA CIEBIE WSZYSTKO "

Wydawnictwo:Wydawnictwo Literackie
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 297

Moja ocena: -5/6
Książka wypożyczona z biblioteki


Tak się składa, że mam teraz fazę na książki Katarzyny Michalak. Bibliotekę zaopatrzono w nowości, więc jest kilka tytułów tej autorki, na które grzecznie czekam w kolejce ;) Jakby nie było, to mam już na koncie, większość książek przeczytanych pani Kasi. Niektóre są takie, po które wiem, że nigdy nie chwycę, jak na przykład seria z Ferrinem w roli głównej, czy " Sekretnik " , którego nie zdołałam przetrawić, ale po pozostałe i owszem sięgam dla relaksu, kiedy nie mam ochoty na nic ciężkiego.
Książka to druga część perypetii Ani z " W imię miłości ", która teraz pojawia się jako dorosła, młoda kobieta. Spełniają się jej marzenia z dzieciństwa, kiedy postanowiła zostać lekarzem. Los sprawił, że jako mała dziewczynka straciła swoją matkę, która zmarła na raka. Przed Anią pojawia się propozycja zagranicznego stażu, w renomowanej klinice, u boku słynnego lekarza, u którego mogłaby znaleźć cenne doświadczenie w leczeniu ludzi. Cóż... " Dla ciebie wszystko " to nic innego, jak kolejna miłosna historia, z wątkiem porzuconego przez matkę chłopca. Główna bohaterka, robi wszystko by odnaleźć matkę Piotrusia. W fabułę wpleciony jest wątek kryminalny ;) Jak zwykle w historii dużo się dzieje. Takie poplątanie z pomieszanym, by z zawiłej ścieżki wyjść na prostą. U boku dziewczyny kręcą się faceci, bo jakże by inaczej. W temacie pojawiają się pieniądze, bogactwo, gangsterskie porachunki, tajemnice. Życie w książce toczy się intensywnie, wprost nieprawdopodobnie i odbiega od realności, ale dla odprężenia umysłu lubię sięgać po tego typu bajki :)

5 komentarzy:

  1. Iwonka wzięłam się za Koomson, bo już chyba rok ją mam od Ciebie, az wstyd.Mam nadzieję że mi się będzie dobrze czytało.A Ty co teraz czytasz? Duzo masz pracy przed świętami?Ja dopiero wczoraj myłam okna, dziś zmieniałam pościel.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znalazłam ostatnio z biblioteki nowość z Prószyńskiego "Policz do stu", tylko ciekawe czy zdążę ją przeczytać???Mira Harlequin mnie w tym miesiącu obsypało książkami, teraz mam od nich dwie i już dostałam propozycję przeczytania nowej E.Spindler, oczywiście nie odmówiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś mi się obiło o uszy, ale konkretnego tytułu nie znam,nawet nie czytałam "Jedno małe kłamstwo".Średnio czuję święta Iwonka, chyba dlatego że za ciepło jak na zimę???W poniedziałek mamy urodziny mojej babci 85 lat kończy i dziś mała uroczystość będzie. robiłam wczoraj ciasto 3 bit a dzieci piekły i ozdabiały muffinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka a za co Ty mnie przepraszasz?Przecież mi się absolutnie nie spieszy, paczkę możesz mi nawet wiosną wysłać ;-)
    U mnie też ciągłe zabieganie i raczej "Słodyczy na sniadanie" nie skończę do świąt.Dziś piekę 2 ciasta i schab a jutro rano sałatkę i rybę po grecku no i śledzie.Nie wymyślałam w tym roku dużo, nie mam nastroju coś na te święta.
    Wam też Iwonka, zdrowych, pięknych i rodzinnych świąt, abyś odpoczęła wśród najbliższych.Życzę Ci także jakiejś super książki pod choinkę, chociaż ja w tym roku nie dostanę żadnej, czekam na dwie wygrane i nic sobie nie zamówiłam.Ucałuj dzieci :-****

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonka jak święta mijają? Co czytasz ciekawego? Ja obecnie złapałam jakiegoś wirusa, katar mnie męczy i jeszcze coś z typu jelitówka :-/
    Przesyłam całuski :-****

    OdpowiedzUsuń