środa, 3 grudnia 2014

Grudniowy stosik dla dzieci


Końcówka roku obfituje u nas głównie w książki dla dzieci. Poniżej jeden z dwóch stosików dla mojego towarzystwa ;) Drugi pojawi się, jak tylko dotrą tytuły. Czekam na przesyłkę. Będą to prezenty mikołajkowe i gwiazdkowe :)


1. " Tymek magik czy anielinek "
2. " Moja zabawna rodzinka "
3. " Rodzinka się powiększa "
4. " Łamigłówki na cztery pory roku "
5. " 365 krzyżówek, zgadywanek i labiryntów "
6. " Pan Pierdziołka spadł ze stołka powtarzanki i śpiewanki "
7. " Nowe fikołki Pana Pierdziołki powtarzanki i śpiewanki "

Cały pakiecik kupiony w Biedronce, po całkiem fajnych cenach-9zł za sztukę. Oprócz książek tych do czytania, są też te do uzupełniania. Dla córki zadania jeszcze dosyć trudne, ale synek ma co rozwiązywać. Łamigłówki bowiem przeznaczone są dla dzieci w wieku 8-12 lat i tak właśnie szacuję ich stopień trudności.

3 komentarze:

  1. Iwonka fajniutki stosik, moje dzieci też kilka z tego zestawu będą miały.Wróciłam z Krakowa z potwornym bólem głowy.Kupiłam sobie 2 książki, dzieciom gry na Gwiazdkę, upominki chrześniakom i w sumie tyle.
    Iwonka słyszałaś o tej książce "Zaginiona dziewczyna"?Były w Biedronce i załuje ze jej nie wzięłam a w Empiku po 40 złotych były.Podobno fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka na mikołajki dzieci doastaną gry "Duszki" i "Orientuj się" a wczoraj doakupiłam im jeszcze Angry birds Kimble (chińczyk tyle że z ptaszkami, super jest, gralismy cały wieczór),pod choinkę Kingusia sobie wymarzyła Monopoly Junior (tą z rekalmy z pieskami) i wczoraj wzięłam w Empiku ostatnią, na całej galerii nigdzie jej nie było.Bartuś dostanie klocki Blocki straż pożarną, i oczywiscie książki :-) A Ty co kupiłaś dzieciom? Kuruj się i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą dzieciaki miały co czytać :). Mój synek jest obecnie za mały na takie książki, teraz jesteśmy na etapie obrazków :)

    OdpowiedzUsuń