niedziela, 28 grudnia 2014

[85] " Jedno małe kłamstwo " K.A. Tucker

Autor: K.A. Tucker
Tytuł: " JEDNO MAŁE KŁAMSTWO "

Wydawnictwo: Filia
Rok wydania: Poznań 2014r. 
Ilość stron: 429

Moja ocena: 5/6
Książka wypożyczona z biblioteki



" Jedno małe kłamstwo " to kontynuacja " Dziesięciu płytkich oddechów ", którą czytałam jakiś czas temu. Zdążyłam już zapomnieć większość wydarzeń. Co nieco udało mi się przypomnieć z treści książki, chociaż tym razem główne skrzypce gra historia Live, młodszej z sióstr.
Główna bohaterka chce zdać na medycynę. Jest tą bardziej zdolną, zrównoważoną z sióstr, ale czy oby na pewno? Nie jest takim "aniołkiem" za jakiego uchodzi. Troje bohaterów Connor, Livie i Ashton. Ten ostatni jest najlepszym przyjacielem Connora, który darzy uczuciem Livie, a ta zaczyna czuć miętę przez rumianek właśnie do Ashtona. Relacje między trójką postaci, komplikują się, a każde z nich ma swoją tajemnicę.
No cóż... Książka naładowana emocjami, chociaż odniosłam wrażenie, że cała historia taka typowo dla młodzieży. Pierwsze zauroczenie, miłość... Mocniejsze uderzenie serca, w czasie którego można stracić głowę i rozsądek dla chłopaka. Mnie tam szczególnie ujął wątek z dwoma chłopcami, bliźniakami chorymi na białaczkę, których Live regularnie, odwiedzała co tydzień na oddziale w szpitalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz