sobota, 27 grudnia 2014

Gwiazdka 2014

Święta, Święta i już po... Zdecydowanie za szybko ucieka ten czas. Wigilie w tym roku miałam wolną, więc zaprosiłam rodziców, siostrę i teściową do nas. Był karp, ryba po grecku, sałatki ( rybne również ), barszcz czerwony z uszkami, barszcz z grzybami, kapusta z grochem, kapusta z grzybami... W sumie wszystko robiłam na ostatnia chwilę, ale zdążyłam i z zakupami i z przygotowaniami. Dzieci oczywiście najbardziej oczekiwały na moment, w którym mogli w końcu otworzyć prezenty gwiazdkowe. Tych w tym roku było całkiem sporo...

Książki...
Gry...
Puzzle i układanki....
Lalki...
Coś do prac twórczych...


Święta minęły nam rodzinnie i spokojnie :)




2 komentarze:

  1. Kochana Ty moja....Dziękuję za życzonka :-*
    Ależ wspaniałości miały dzieciaczki pod choineczką w tym roku, zresztą jak zawsze u ciebie.Ja się zebrac na wpis nie mogę, ale to przez ten okropny katar który mi świat przesłania, nie dość ze z nocha kapie to jeszcze oczy łzawią.Mało co widziałam dziś jadąc samochodem do apteki.Oby mi trochę przeszło do sylwestra bo na bal idziemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój braciszek uwielbia Angry Birds i też ma grę, w którą lubi grać cała rodzinka. ;-)

    OdpowiedzUsuń