poniedziałek, 2 maja 2016

[28] "Pokalane poczęcia" Natalia Rogińska


 Tytuł: "Pokalane poczęcia"
Autor: Natalia Rogińska


Opis wydawcy:

Bohaterowie, których łączy wspólny wątek − poczęcie człowieka.
Każda z tych historii wychodzi poza wszelkie akceptowalne społecznie schematy, a zdarzenia zaskakują ich samych.
Poznajcie pacjentki różowego gabinetu na Chmielnej: Gretę, która desperacko pragnie macierzyństwa, Michalinę, która posuwa się bardzo daleko, aby mieć dziecko, Adrianę, która maksymalnie medykalizuje proces poczęcia córki, Beatę, tradycyjną katoliczkę, która musi zmierzyć się z niebożymi realiami, Honoratę − ofiarę − oraz Agatę, która zachodząc w ciążę, bardzo wiele ryzykuje.
Początki życia absolutnie niezgodne z wyobrażeniem ideału. Ciąże, które nie zawsze biorą się z obopólnej decyzji partnerów, nawarstwiają problemy, wiążą się z dużym ryzykiem albo obnażają dodatkowe okoliczności relacji przyszłych rodziców.
A jednak z tych historii wynika coś dobrego – nowy start, nowe możliwości, nowa perspektywa, a przede wszystkim – nowe, kiełkujące życie.

Moja ocena: 5/6


P.S. Ja mam cichą nadzieję, że kiedyś nastąpi reaktywacja mojego bloga i nie będą pojawiać się jedynie opisy wydawcy, po przeczytaniu kolejnych książek. Totalny brak czasu, a fakt, że w miesiącu kwietniu przeczytałam zaledwie jedną książkę woła o pomstę... Samo życie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz