środa, 18 kwietnia 2018

Stosik...



1. "Tylko dobre wiadomości"  Agnieszka Krawczyk
2. "Ta dziewczyna" Michelle Frances
3. "Troje na huśtawce" Natasza Socha
4. "Klinika śmierci"  Harlan Coben
5. "Już mnie nie oszukasz" Harlan Coben
6. "Kilka sekund od śmierci" Harlan Coben
7. "Obiecaj mi" Harlan Coben
8. "Nie mów nikomu" Harlan Coben
9. "Dziecko" Fiona Barton
10. "Cień matki" Diane Chamberlain
11. "Wszystkie pory uczuć.Wiosna" Magdalena Majcher
12. "Na skraju załamania" B.A. Paris
13. "Surogatka" Louise Jensen
14. "To nie jest twoje dziecko" Małgorzata Falkowska
15. "Nieodnaleziona" Remigiusz Mróz
16. "Kiedyś cię odnajdę" Małgorzata Rogala


Trzeci stos książkowy w tym roku...  Kolejny już  tworzy się... W sumie od początku roku kupiłam  40 sztuk książek!!! Przeczytałam połowę mniej, więc jak zwykle więcej kupuję, niż jestem w stanie przeczytać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz