piątek, 8 czerwca 2018

27. "Moja siostra... czy ja?" Ann Morgan

 "Moja siostra... czy ja?"   
Ann Morgan 

 

Sześcioletnie Helen i Ellie to bliźniaczki, identyczne jak dwie krople wody. Pozornie... To dwie różne osobowości. Helen jest tą "dobrą" dziewczynką. Pieszczona i kochana przez matkę. Ellie - upośledzona, ciągle strofowana - ma problemy z nauką i zachowaniem.Aż do chwili, gdy Helen wymyśla zabawę: zamienią się imionami.Lecz niewinny żart okazuje się tragiczny w skutkach. Bo oto Ellie - ta gorsza - nieoczekiwanie przejmuje dowodzenie i odmawia powrotu do swojej tożsamości.Tak zaczyna się koszmar Helen. Nikt jej nie słucha. Nikt jej nie wierzy. Zamiany nie zauważa nawet matka, zimna i obojętna. Ellie żyje udanym życiem siostry. Helen uwięziona w klatce zaburzonej osobowości coraz bardziej traci świadomość tego, kim jest.Dwadzieścia pięć lat później. Ellie ma wypadek. Jest w śpiączce. Czy teraz udręczona Helen, która jest już tylko cieniem dawnej siebie, będzie miała szansę odzyskać swoje życie? I odkryć, co naprawdę stało się z jej siostrą i z nią samą...

Moja ocena: 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz