wtorek, 29 kwietnia 2014

Podsumowanie kwietnia... A jakże by inaczej... ;)

Czas zakończyć kolejny miesiąc kolejnym podsumowaniem ;)

Lista książek przeczytanych w kwietniu...

" W słusznej sprawie " Diane Chamberlain
  " Macocha " Natasza Socha
" Zorkownia " Agnieszka Kaluga
 " Małe anioły " Theresa Cheung
   " Zaginieni " Jane Casey
" Ocalone z Titanica " Kate Alcott
" Odłamek " Sebastian Fitzek
 " Gosposia prawie do wszystkiego " Monika Szwaja

Było ich osiem... :) Wśród nich ta najmniej ciekawa czyli " Małe anioły ". Taki trochę zmarnowany czas, który poświęciłam temu tytułowi.Pozostałe książki godne uwagi i trafione w moje gusta. Najlepsza wśród tej listy to oczywiście "W słusznej sprawie" Chamberlain. Humor poprawiała mi "Macocha" Nataszy Sochy :)

Jeśli chodzi o zakupy, to zdecydowanie przesadzam z wydawaniem pieniędzy na książki. W kwietniu zebrałam 15 sztuk.

4 komentarze:

  1. Iwonka to zrób sobie takie postanowienie ze kupujesz tyle ile możesz przeczytac w danym miesiacu,jesli np przeczytasz tylko 6 to tyle kup.W ten sposób nie zrobisz wielkich zapasow a bedziesz na bierząco.Zawsze przecież możemy się wymieniac ksiażkami których nie mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :-) wpadam z poranną kawką :-)
    Iwonka wczoraj zaczęłąm od Ciebie "Córki swoich matek" i jak ja skończę to odeslę Ci trochę książek.Chciałabys przeczytać tą moja z Miry "Umarli nie klamią"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka książka jest fajna,podrzuce Ci ja bo jest taka inna niż tradycyjne kryminały, troche z dreszczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, abyś trafiała na jak najwięcej dobrych pozycji, by nie tracić czasu na te zwyczajne, niezbyt ciekawe. A wynik bardzo dobry, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń