sobota, 7 listopada 2015

[69] "Obietnica Łucji" Dorota Gąsiorowska



"Kiedy Łucja pierwszy raz zobaczyła pałac rodziny Kreiwetsów, od razu poczuła, że w starych komnatach zdarzyło się coś wyjątkowego. Małe miasteczko, urokliwy Różany Gaj, nad którym górowały malownicze ruiny, także skrywało niejeden sekret. Tajemnice aż prosiły się o odkrycie.
Łucja uciekła od zgiełku wielkiego miasta, od bolesnych wspomnień, by ukojenie odnaleźć właśnie tam. Przeprowadzka miała być próbą odzyskania siebie. Nie mogła wiedzieć, że w czarującym zaciszu na prowincji będzie musiała zmierzyć się z poważnymi wyzwaniami. Kiedy umierająca przyjaciółka prosi ją, aby odnalazła ojca jej małej córeczki, Łucja nie podejrzewa, że zadanie to zaprowadzi ją w nieoczekiwanym kierunku.
Okazuje się, że miłość czeka na nas tam, gdzie nigdy byśmy się jej nie spodziewali."

Moja ocena: 4/6

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Chętnie przeczytam, jak tylko odkopię się z zaległości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka nie mam pojęcia. Ja siedem życzeń kupiłam na targach, więc nie zerkałam na inne księgarnie. A ona już jest po premierze? Co tam w ogóle u Was słychać? Jak dzieci, jak Milenka sobie radzi w szkole?

    OdpowiedzUsuń