czwartek, 3 marca 2016

[21] "Tylko Ty" Gabriela Gargaś

"Tylko Ty"
Autor: Gabriela Gargaś





Opis wydawcy:

"Książka o wielkiej miłości kobiety do mężczyzny. Opowieść o tym, jak trudne i wymagające odwagi jest adopcyjne rodzicielstwo. Wzruszająca, niekiedy smutna, chwilami zabawna opowieść o tym, jak trudnych wyborów musimy niekiedy dokonać, o silnej chęci odkrycia swoich korzeni, o potrzebie miłości, którą każdy z nas nosi w sobie."

P.S. Poszłam dzisiaj na "łatwiznę" i zamieszczam tylko opis wydawcy. Jak na razie nie myślę. Dzieci z wysoką gorączką, którą trzeba zbijać, bo sięga niemal 40 stopni. Mnie też coś rozkłada. Jakoś tak chorobowo u nas, więc i na wszystko brak ochoty. Nawet nad książką nie mogę się skupić.
"Tylko Ty" warto przeczytać. Świetna książka. Dwie bohaterki: Paulina i Ewa. Przyjaciółki, które łączy prawdziwie szczera przyjaźń.  Historia dwóch kobiet. Bardziej przypadła mi do serca postać Ewy, choć życiem Pauliny autorka również mnie zainteresowała. Niebanalna fabuła.

Moja ocena: 6/6

1 komentarz:

  1. ojej Iwonka, czyzby ten sam wirus do was dotarł? Szybkiego powrotu do zdrówka dla was!nie dajcie się chorobom, wiosna idzie, juz niedługo skonczą się wirusy :-)
    Moc buziaczków!!!

    OdpowiedzUsuń