poniedziałek, 14 marca 2016

[25] "Ekspozycja" Remigiusz Mróz

"Ekspozycja"
Autor: Remigiusz Mróz

Opis wydawcy:
"Termin "ekspozycja" ma przynajmniej pięć znaczeń. Podobnie wieloznaczny jest każdy krok mordercy.
Pewnego ranka turyści odkrywają na Giewoncie makabryczny widok – na ramionach krzyża powieszono nagiego mężczyznę. Wszystko wskazuje na to, że zabójca nie zostawił żadnych śladów.
Sprawę prowadzi niecieszący się dobrą opinią komisarz Wiktor Forst. Zanim tamtego ranka stanął na Giewoncie, wydawało mu się, że widział w życiu wszystko. Tropy, jakie odkryje wraz z dziennikarką Olgą Szrebską, doprowadzą go do dawno zapomnianych tajemnic… Winy z przeszłości nie dadzą o sobie zapomnieć. Okrutne zbrodnie muszą zostać odkupione."

"Ekspozycja" to pierwsza książka autora, którą miałam okazję przeczytać. Chwilami miałam wrażenie, że przenoszę się w fabułę w stylu Dana Browna..., taki polski jej odpowiednik.  Nie porwała mnie zbytnio, ale ostatnie zdanie sprawiło, że doznałam szoku ;). To pierwszy tom sagi i zakończenie sprawiło, że mam ochotę na kolejną część z tej serii. 

Moja ocena: 4/6

3 komentarze:

  1. Iwonka powiedz mi kiedy Ty masz siłę czytać? Ja padam, dosłownie. Nie mam siły nawet patrzeć na literki w książce, nie wiem czy mi to minie. bo jak nie to muszę wybrać: praca czy blog?

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka jak tam w pracy, teraz chyba gorący okres macie? Ja mam dziś wolne, ale jutro na 10 godzin, ech tak mi się okropnie nie chce iść do pracy w niedzielę, ale cóż zrobić. Maraton mnie czeka przez cały tydzień, od niedzieli włącznie do wielkiej soboty gdzie siedzę na kasie do 14-stej. Tylko wielki czwartek mam wolny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za recenzję! I czekam w takim razie na wrażenia po "Przewieszeniu", tam już Brownowskich motywów próżno szukać. :)

    OdpowiedzUsuń