czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku....

Koniec roku 2015...

Jak zwykle błyskawiczne podsumowanie.

Nowe na mojej półce - 104 książki
Przeczytane - 75
Kupuje więcej niż jestem w stanie przeczytać ;)

Postanowienia są.
Czytać i zbierać książki ;)
Zaopatrywać moje półki w powieści z listy pojawiającej się na początku każdego miesiąca.

Jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek, to nastąpił spadek. W 2014 roku było ich 85...
Jeśli chodzi o zaangażowanie w prowadzenie strony, to kreska również poszła ku dołkowi...
Poprawy nie obiecuję, ale będę tutaj. Może nastąpi taki moment, że nastąpi regeneracja sił i więcej wolnych chwil i powrócę do moich recenzji. Przynajmniej od czasu do czasu... Nie obiecuję, bo i na razie nic ku temu nie sprzyja.

Książki które najbardziej utkwiły mi w głowie w minionym roku.
Kolejność przypadkowa, mniej więcej ułożona według dat, w których skończyłam je czytać. Warto zwrócić na nie uwagę :)

"Pierwsza na liście" M. Witkiewicz
"Kurort Amnezja" A. Fryczkowska
"Maminsynek" N. Socha
"Milcząca siostra" D. Chamberlain
"Córeczka" L. Fabisińska
"Ostatnie pięć dni" J. L. Timmer
"Moralność pani Piontek " M. Witkiewicz
"Sekret O'Brienów" L. Genova
"Przy mnie będziesz bezpieczna" A. Hatvany
"Inna bajka" K. Bulicz-Kasprzak
"Buźka" S. Hannah
"Śnieżynki" L. Fabisińska
"Tak dobrze mnie znasz" A. J. Rich
"We dnie, w nocy"  A. Kołakowska
"Rosół z kury domowej" N. Socha
"Wbrew sobie" K. Kołczewska

1 komentarz:

  1. Iwonka dużo przeczytałaś. 75 książek przy dwójce dzieci i wyczerpującej pracy to prawdziwy sukces :-)

    OdpowiedzUsuń