sobota, 5 stycznia 2013

Lubię czytać... Nie tylko o książkach...

Mam 32 lata. Jestem żoną, mamą dwójki dzieci i absolutnie uwielbiam książki, które są dla mnie najlepszym towarzyszem. Swoim hobby staram się zarazić i moje pociechy. Od zawsze lubiłam czytać i wolne chwile poświęcam tej pasji. Ostatnio wciąż kolekcjonuję nowe tytuły. Jest cała masa nowości i starszych pozycji, które chciałabym mieć. Lista wybranych "must have" jest coraz dłuższa ;)
Stawiam głównie na jakość. Czytam tylko to, na co mam ochotę i nie kupuję kolejnych tytułów, tylko po to, by zapełnić półkę. Kuszą mnie ciekawe okładki i opisy ;) Oprawa, ilustracje,  baaa... nawet czcionka, mają wpływ na to, jak odbieram daną książkę.
Rzadko sięgam po romanse. Nie lubię powieści fantasy i pozycji historycznych. Nie czytam poezji. Wyjątkiem są wiersze dla dzieci :)
Interesują mnie głównie powieści społeczno-obyczajowe, psychologiczne, sensacyjne, kryminały, thrillery, przygodowe, te oparte na faktach...
Książki potrafią wciągnąć mnie w losy bohaterów i oderwać choć na chwilę od rzeczywistości. Przenoszą mnie w inny świat. Przydałoby się na nie więcej czasu ;)
Będę na bieżąco uzupełniać moje wrażenia i odczucia po przeczytaniu kolejnych pozycji.  Będą i opisy książek dla dzieci, które posiadamy. To będzie blog również o czytaniu z dzieckiem. 


  
Nowy początek...
Nowe nadzieje...
Nowe postanowienia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz