wtorek, 22 stycznia 2013

Stosik biblioteczny w STYCZNIU...

Pierwszy raz w tym roku odwiedziłam moją pobliską bibliotekę. Ma być zamknięta przez najbliższy miesiąc ( wymiana okien i takie tam... ), więc zrobiłam sobie styczniowy zapas tytułów ;) Jakbym swoich książek miała mało do czytania ;) Tym razem odpuściłam tytuły dla dzieci i zgarnęłam całe sześć sztuk, możliwe do wypożyczenia za jednym zamachem.




Stosik biblioteczny na miesiąc STYCZEŃ:

1)  " GŁĘBIA JEZIORA " Colleen Thompson
2)  " ŻYCIE BEZ LATA " Lynne Griffin
3)  " NA RATUNEK " Nicholas Sparks
4)  " CZARNY LÓD " Anne Stuart
5)  " LIST W BUTELCE " Nicholas Sparks
6)  " I WCIĄŻ JĄ KOCHAM " Nicholas Sparks


Aż trzy tytuły to pozycje Nicholasa Sparks'a. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać książek jego autorstwa. Mam nadzieję, że się nie zawiodę, jeśli chodzi o treść i jego styl pisania :)

1 komentarz:

  1. Kiedyś czytałam "list w butelce" ale nie wiem czy tego samego autora. Lubie czytać więc chętnie poczytam książki jakie polecisz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń