środa, 27 maja 2015

Majowe zakupy...

Maj to skromniutki miesiąc i pod względem książek, które udało mi się przeczytać, jak i pod względem zakupów książkowych. Usprawiedliwienie jako takie mam, bo maj to głównie miesiąc komunijny, a Adi w tym roku przystąpił właśnie do I Komunii Świętej. Drugi powód to praca. Ciągła... po 8, 10 i 12 godzin. Z utęsknieniem i wyczerpana czekam na urlop letni. Ten niestety dopiero w drugiej połowie lipca.


1. " Nikt nie widział, nikt nie słyszał " Małgorzata Warda
2. " Sekret O'Brienów " Lisa Genova - czyta się...
3. " Dokąd teraz " Iwona Żytkowiak


6 komentarzy:

  1. Obie od góry mam na półce, dokąd teraz czekam aż mi kiedyś tam pożyczysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka Plotkę i siosrty na lato dostałam jako egzemplarze recenzyjne od portalu Sztukater z którym wsółpracuję, ale od razu odradzam Plotkę, beznadziejna jest, włąsnie piszę recenzję i nawet nie wiem co napisac bo nic nie rozumiałam z fabuły. natomiast siostry na lato fajna jest, warta przeczytania, jestem w połowie ale podoba mi się.Jak chcesz to Plotkę ci podeslę, bo dziś jadę na pocztę z paczką dla Ciebie.
    Ja tez bardzo duzo ksiązek mam na uwadze, może mi kiedyś pożyczysz moralność pani pionek bo nie kupowałam jej. Dziś mi napisała Pani ze Skrzata i mam kolejną współpracę. Dwa dni temu udało mi się tez z Czwartą Stroną, oni sami mi zaproponowali :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytałabym nową powieść Genovy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez pije kawkę, Iwonka nie dam rady pokazać, stoja w pudle na szafie a ja sama nie dostanę. Jak damy w poniedziałek to zrobię na świezo wpis. Paczuszka poszła do ciebie wczoraj o 15:30. Późno wysłałam więc pewnie dotrze w poniedziałek ,trochę zasypałam cię ksiażkami, ale możesz je trzymac nawet rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo to super, szybko dotarła. Iwonka ksiązka jest dla Milusi na stałe, kinia przeczytała i powiedziała, że z chęcią odda :-) Nie musisz się spieszyć, ja tez mam narazie kilka Twoich i nie mam czasu żeby je przeczytać, póki znów nie ogarnę recenzyjnych. Ale wiem, że Ty kochana jesteś i cierpliwie czekasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonka widzę na blogu wstawkę z Lubimy Czytać :-) Wreszcie nie będę musiała pytać co czytasz teraz :-) Udało ci się ją wstawić, bo mnie pomagała koleżanka :-) Dużo radości i uśmiechu dla Twoich dzieciaczków w dniu ich święta :-)

    OdpowiedzUsuń