czwartek, 30 listopada 2017

W GRUDNIU mam ochotę na...

W grudniu mam ochotę na... No właśnie... W grudniu raczej za wiele nie kupię, ponieważ nic interesującego nie wpadło mi w oko z nowości wydawniczych, które pojawią się w tym miesiącu ;) No może poza jednym wyjątkiem... Jest to...


"Anna Nowak, pacjentka szpitala w Rybniku, otwiera oczy po operacji. Zespół doskonałych chirurgów uratował jej życie. Jednak coś się nie udało – Anna po przebudzeniu z narkozy nie pamięta, kim jest. Jej przeszłość to wielka zagadka. Wkrótce staje się jasne, że przynajmniej jedna osoba z jej otoczenia zna rozwiązanie tej zagadki, ale zrobi wszystko, by nikt inny go nie poznał."

Książka na podstawie filmu kryminalno-medycznego nadawanego przez stację TVN, o tym samym tytule :)  Może to niedorzeczne i banalnie zabrzmi, ale nie obejrzałam ani jednego odcinka serii w tym sezonie... Może kiedyś to nadrobię ;)


W grudniu mam ochotę na... Zmiany na blogu!!!
 Zazwyczaj takim przełomowym momentem na plany, postanowienia jest początek Nowego Roku. Ja zaczynam od dzisiaj ;) W styczniu co najwyżej przyjdzie pora na podsumowanie minionego czasu.
Od dzisiaj będzie to blog nie tylko o książkach... W treść wkradnie się i moje życie. Chcę by blog stał się pewną formą wspomnień. Będzie to strona o naszej codzienności... O drobnych sprawach, o tym co robimy na co dzień, gdzie bywamy, co czytamy, oglądamy, kupujemy, w co gramy... Będą tu chwile całkiem przyziemne, a czasem prawie magiczne ;) Chwile warte zapamiętania, zachowane na przyszłość do czytania, oglądania, wspominania...
Jak długo wytrwam w tym moim postanowieniu nie wiem. Kłania się tutaj głównie brak czasu, moja kiepska systematyczność i "słomiany zapał", ale przynajmniej spróbuję sprawdzić, czy coś z tego wyjdzie ;)
Co Wy na to? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz