wtorek, 12 grudnia 2017

[30] "Ponad wszystko" Nicola Yoon

"Ponad wszystko" 
 Nicola Yoon



Ilość stron: 328

Fajna książka dla młodzieży. Młoda dziewczyna cierpi na rzadką chorobę. Ma alergię... Jest uczulona na wszystko. Nigdy nie wychodzi z domu, który specjalnie dla córki, zaprojektowała jej matka, czyniąc go wyjątkowo sterylnym, pod każdym względem. Przychodzi czas, kiedy do domu po sąsiedzku wprowadza się chłopak Olly, ze swoją rodziną. Maddy zaczyna go obserwować przez okno. Zauważa, że jego ojciec wszczyna awantury w domu. Ollego i Moddy zaczyna łączyć silna więź. Początkowo mogą rozmawiać ze sobą jedynie za pośrednictwem internetu i przez szybę, bez szans na jakikolwiek dotyk. Szybko okazuje się jednak, że miłość jest silniejsza niż wszystkie zakazy i nakazy i postanawiają je złamać. Są zdecydowani zaryzykować i postawić wszystko na jedną kartę. Chcą być razem, mimo zagrożenia i gotowi są ponieść wszystkie konsekwencje, jakie wiążą się z ich wspólną ucieczki...
Książka lekka, ale momentami i poruszająca. Dla mnie od początku kryło się coś, co rzuciło moje podejrzenie, na prawdziwe oblicze choroby Moddy...Nieoczywista historia i różne oblicza miłości...
Książka została zekranizowana. Siostra pożyczyła mi egzemplarz, w którym jest kilka zdjęć z filmu

Moja ocena: +4/6

U nas już jest... :)

1 komentarz:

  1. Zaciekawiła mnie, chętnie przeczytam :) A na trwający okres przedświąteczny polecam "Psiego najlepszego", moje ostatnie odkrycie :D

    OdpowiedzUsuń