piątek, 29 grudnia 2017

[34] "Pudełko z marzeniami" Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński

"PUDEŁKO Z MARZENIAMI"
Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński


Niestety najwyraźniej oczekiwałam czegoś więcej od autorów "Pudełka z marzeniami". Dobra promocja książki i dałam się na nią nabrać. O ja naiwna... :) Sama historia jest nudna.  Taka o niczym... Już nawet to poczucie humoru, jakim próbowali zabłysnąć  autorzy, zaczynało mnie mocno drażnić. Nie chce mi się rozpisywać na temat wspólnego "dzieła" Magdaleny Witkiewicz i Alka Rogozińskiego, bo nie ma o czym pisać. Jedno jest pewne. Długo nie pozostanie w mojej głowie. Jak szybko ją przeczytałam, tak szybko o niej zapomnę.
Szkoda, że akurat tym tytułem zakończyłam kolejny rok czytelniczy. No, ale idzie NOWY ROK, z nadzieją, że trafię w nim, na znacznie ciekawsze powieści ;)

Moja ocena: -3/6

W grudniu udało mi się przeczytać cztery owiane świąteczną nutką książki.  To dobry wynik, biorąc pod uwagę wydarzenia z mijającego roku... Z końcem roku powoli zaczynam czytać na nowo...Nie zawsze mam czas na pisanie konkretnych opinii, ale cieszę się, że sporadycznie pojawiają się one nieco częściej, niż zwykle, bo było tak, że nie miałam  głowy, czasu, ani ochoty na nic.

1 komentarz:

  1. Mam niestety podobne odczucia, najbardziej szkoda mi, że książka miała być o świętach, a w ogóle w niej nie było tego klimatu.

    OdpowiedzUsuń