czwartek, 4 sierpnia 2016

Już są... Na SIERPIEŃ...


Pora na pakiet nowych egzemplarzy do czytania. Wśród nich "Nocna tęcza", którą już przeczytałam. Opinia pod poprzednim wpisem. Z biblioteki mam kolejne części sagi Agnieszki Krawczyk. III część "Ogród księżycowy", oraz IV pt.: " Jezioro szczęścia". Wśród tych książek  mam również "Rewizja"  Remigiusza Mroza. To będzie moje drugie spotkanie z jego piórem. Zauważyłam, że ostatnio czytam głównie książki polskich autorów, a wśród nich np. "Nie czas na miłość", "Lilka", "Gra pozorów", czy "Jak cię zabić kochanie?"
Cztery pierwsze egzemplarze (od góry) z poniższego pakietu, pójdą na pierwszy ogień, ponieważ gonią mnie terminy zwrotu w bibliotece. Pozostałe poczekają nieco dłużej, ale i na nie przyjdzie odpowiedni czas ;)



3 komentarze:

  1. Iwonka zazdroszczę Ci biblioteki, w której jest tyle nowości :-)
    Co do Idealnej to premiera jest gdzieś w połowie sierpnia. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu, tak jak mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lilka" to wzruszająca historia, natomiast Mróz dał się pożreć na dwa razy (wprost nie mogłam się od niego oderwać).
    Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sierpniowe cegiełki!

    OdpowiedzUsuń