piątek, 9 lutego 2018

8. "TRUMNA" Arno Strobel

TRUMNA
Arno Strobel




Ostatnio mam fazę na thrillery. Poprzedni "Tysiąc róż" swoją premierę miał już jakiś czas temu. Tym razem również sięgnęłam po coś starszego z mojej półki. Wydanie z 2015 roku... Okazuje się, że "Trumna" to bardzo dobry Psychothriller.
Eva budzi się w trumnie. Jest przerażona. Nie wie co się stało. Bezskutecznie próbuje się z niej wydostać. Po pewnym czasie traci przytomność i budzi się we własnym łóżku z obrażeniami na ciele. Nie wie, czy był to tylko sen... Koszmar jednak nie ma końca, kiedy okazuje się, że w okolicy giną kolejno kobiety, które zostały pogrzebane żywcem w drewnianych skrzyniach. Jedna z nich jest przyrodnią siostrą Evy. Eva w swoim mieszkaniu zaczyna znajdować wiadomości, które sugerują, że ktoś chce doprowadzić ją do szaleństwa. Co pewien czas sytuacja, w której budzi się w trumnie powtarza się.
Pomocy szuka u psychoterapeuty, który w pewnym momencie zostaje wplątany w dziwne sytuacje, które mają wpływ na pełne zagadek zachowanie Evy. Komisarze prowadzący śledztwo natrafiają na ślad z przeszłości głównej bohaterki. Traumatycznie przeżycia z dzieciństwa mają ogromny wpływ na wydarzenia, które mają teraz miejsce w jej życiu.
Mocny, mroczny, pełen grozy i strachu thriller. Brawa dla autora. Zakończenie hmmm... Niebanalne i zaskakujące. W pewnym momencie udało mi się odkryć powiązanie Britty z Evą, niemniej jednak mój umysł nie do końca ogarnął cały finał tej historii ;) Troszkę mnie zaszokował ;)

Moja ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz