piątek, 2 lutego 2018

Zakupy książkowe...


Urlop sprzyja czytaniu. Nie mogłam  zdecydować się, który przygotowany wcześniej post wstawić w pierwszej kolejności na bloga. Padło na ten książkowy, bo kolejny stosik powolutku rośnie w górę.



Przyszła pora na kolejne zdobycze książkowe w tym roku...

1. "Willa pod Zwariowaną Gwiazdą" - już przeczytana :) Wkrótce moje wrażenia ;)
2. "Tylko jedno kłamstwo" - przez pomyłkę kupiłam drugi raz to samo, no ale jeden z egzemplarzy poszedł już w bardzo dobre ręce :)
3. "Miej umiar" - poradnik. hmmm...
4. "Każdy jej strach"
5. "Jesteś moja"
6. "Wszystkie pory uczuć. Zima"
7. "Marek i czaszka jaguara" - dla dzieci. Miała być podróżnicza, a wyszło, że to przygodowa dla młodzieży...
8. "Ktokolwiek widział"
9. "48 tygodni"
10. "Milczące dziecko"
11."Czasami kłamię" - wymiana z Malwinką :)
12. "Kobieta w oknie"
13. "Cudowny chłopak" - mam zamiar obejrzeć film w kinie
14. "W domu"
15. "Z jednej gliny"

Na razie tyle.. Na razie, bo jeszcze 5 książek obecnie jest w drodze do mnie...

1 komentarz:

  1. ooo tak, Twoją ksiązką się bardzo dobrze zaopiekowałam :-D Dziekuję raz jeszcze i życzę miłego czytania! Jestem ciekawa jaką opinię doasz o "willi..." bo do mnie ostatnio też przyszła :-D

    OdpowiedzUsuń