poniedziałek, 8 września 2014

[64] " Zagubione niebo " Katarzyna Grochola

Autor: Katarzyna Grochola
Tytuł: " ZAGUBIONE NIEBO "

Wydawnictwo:  Wydawnictwo Literackie
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 303

Moja ocena: -4/6
Książka wypożyczona z biblioteki



Tym razem króciutko, w kilku zdaniach... Katarzyna Grochola to chyba najpopularniejsza pisarka powieści obyczajowych dla kobiet. Pisze takie babskie czytadła, ale doskonale potrafi wyrazić to, co ma do przekazania. Książka "Zagubione niebo" to zbiór piętnastu opowiadań napisanych kilka, bądź kilkanaście lat temu, a teraz zebranych w jeden zbiór i wydanych w nowej odsłonie. Koniec, może oznaczać początek. Początek czegoś nowego... No cóż, jak dla mnie te historie są trochę przesłodzone, głównie o miłości. Ponadczasowa tematyka z optymistycznymi zakończeniami. Kilka z nich przykuło moją uwagę, ale niestety większość przeczytałam bez żadnych szczególnych emocji. Nie zostaną one na długo w mojej pamięci. Wolę coś "mocniejszego" pióra Katarzyny Grocholi.


6 komentarzy:

  1. Ja nawet nie słyszałam o tej książce póki Ty o niej nie wspomniałaś.
    Ja konczę teraz drugą z Miry, a za wpisy nie mogę się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, czekam w takim razie na przesyłkę! miłego dnia, ja na 17 -stą śmigam na zebranie w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszka dotarła, dziękujemy za książki i spineczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka co taka cisza u Ciebie?Zapracowana jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonka a będziesz chciała przeczytać "Portret zabójcy"?
    Czekam w takim razie na Twoj stosik ja dopiero sobie pozwole za zakupy ksiązkowe w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz męczę z biblioteki "Jesien cudów" Picoult ale niestety nie podchodzi mi ta ksiązka.

    OdpowiedzUsuń