poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Co będę czytała w najbliższym czasie...

Napięty grafik w pracy nie sprzyja czytaniu. Pogoda też :) W każdym razie sięgam po książki w miarę możliwości, chociaż czasu wolnego mam ostatnio jak na lekarstwo. Kilka książek w sierpniu zdążyłam już przygarnąć.

1. " Ukochany z piekła rodem "   - książka przeczytana. Recenzja w poprzednim poście. Warto zwrócić na nią uwagę :-) Uśmiech podczas czytania gwarantowany. Dziękuję autorowi za możliwość przeczytania historii z bardzo wartką akcją.

2. " Jak kamień w wodę " - dostałam od znajomej do przeczytania. Jako, że jest wypożyczona specjalnie dla mnie z biblioteki, to właśnie czyta się. Na dniach ją skończę.

3. " Rosół z kury domowej " - książka dla mnie szczególna. Uwielbiam  powieści Nataszy Sochy za całokształt. Zaczęłam ją czytać 6 sierpnia, jak tylko wpadła w moje ręce wersja papierowa książki (jednak te tradycyjne są najlepsze :-) ) Bardzo dziękuję autorce za egzemplarz, który trafił do mnie w dziesiątą rocznicę ślubu :-)

4. " Cudze jabłka " - premiera książki już z końcem sierpnia. Na dniach ukaże się moja opinia na jej temat. Przeczytałam już pierwszych kilkanaście stron i zapowiada się ciekawa historia obyczajowa.

5. " Kiedy odszedłeś " - zasugerowałam się opisem wydawcy, no i musiałam ją mieć

6. " Siostry na lato " - pierwsza z serii książek Mary Alice Monroe. Wypożyczyłam ją z biblioteki, żeby móc poznać dalsze losy bohaterów od początku ich historii.

Szykuje się u mnie większe zamówienie książkowe, ale czekam jeszcze na kilka premier, które będą lada dzień :-). Muszę skupić się na zakupach i moich wyborach książkowych, ale to dopiero jak będę miała jakiś wolny dzień. Na razie taki nie zapowiada się. Ciągle pracuję i nawet zorganizowanie przyjęcia urodzinowego moich dzieci musi odwlec się w czasie, nie wspominając o intensywności czytanych powieści.

4 komentarze:

  1. Wspaniałe zdobycze! "Ukochanego" uwielbiam, tak samo "Rosół z kury domowej" :). Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny stosik! :D
    Mnie ogromnie ciekawi w sumie ostatnio Rosół z kury domowej :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawi mnie "Rosół z kury domowej", uwielbiam "Maminsynka" tej autorki i nie mogę się doczekać kiedy w moje ręce wpadnie jej najnowsza książka :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłam!!!! Tęskniłaś? Książki super, miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń