środa, 19 sierpnia 2015

Książki :)

Na półkach w ostatnim czasie pojawiły się po raz kolejny w tym miesiącu, nowe książki.


1. "Opactwo świętego grzechu" - książka recenzyjna. Premiera już jesienią :)
2. "Szkoła żon" - wypożyczona z biblioteki. Na pozostałe części czekam grzecznie w kolejce

Pozostałe powieści to moje zakupy.

3. "Złączeni" - nie wyobrażam sobie mojej kolekcji, w której brakuje jakiegoś tytułu z serii "Kobiety to czytają".
4. "29" - zaintrygował mnie głównie tytuł ;-)
5. "Nie tacy oni straszni" - śliczna okładka :-)
6. "We dnie w nocy" - lubię książki Agaty Kołakowskiej, więc i tej nie mogło u mnie zabraknąć.
7. "Uroczysko" - miałam ją pożyczyć, ale postanowiłam ją mieć ;-)
8. "Wyspy" - książka do kolorowania :-)




4 komentarze:

  1. Piękny stosik, taki kolorowy, jeszcze wakacyjny :-) Miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "We dnie, w nocy" bardzo mnie ciekawi, przy najbliższej okazji na pewno przeczytam :) Ciekawi mnie też "Uroczysko" oraz "Złączeni". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka rolety już mam, ale nadal takich drobiazgow brak jak kiedy i kto mi zamocuje lustro itp. Współczuję tylu godzin w pracy, domyślam się jakie to wykańczające. Z drugiej strony jednak ta praca jest i trzeba się cieszyć.Z tego wszystkiego zapomniałam o urodzinach Adrianka, złóż mu proszę zaległe życzenia od nas :-) Miłej imprezki urodzinowej :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka co tu taka cisza? Jak tam po imprezce dzieci? Pochwal się prezentami :-)

    OdpowiedzUsuń