czwartek, 11 lutego 2016

Książki... :)


Mam urlop, więc czytam i kupuję :) Wolne dni zaowocowały nowymi książkami na domowej półce. Pewnie to już ostatnie zakupy w tym miesiącu, ale nie mogłam się powstrzymać przed nowościami, które pojawiły się ostatnio na rynku czytelniczym.

1. "Chcę cię usłyszeć" D. Chamberlain - zdecydowanie numer 1 na mojej liście!
2. "Tylko Ty" G. Gargaś
3. " I że ci nie odpuszczę" J. Szarańska
4. "Niewypowiedziane słowa" A. Kołakowska

Pozostałe to książki kulinarne...

5. "Szybko. Smacznie. Domowo" M. Grzegorczyk
6. "Zdrowo każdego dnia"
7. "Bądź fit"
8. "Tanie gotowanie z tego co zostało"
9. "Domowy Fast Food"



1 komentarz:

  1. "Tylko ty" i "I że ci nie odpuszczę" bardzo mnie ciekawią, i nawet mam je już na półce i na pewno niedługo przeczytam :)
    Z kolei "Chcę cię usłyszeć" bardzo mnie ciekawi, bo nie miałam jeszcze okazji czytać książek tej autorki, a z tego co wiem zbiera same dobre opinie :)
    Udanego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń