czwartek, 11 stycznia 2018

2. "Nieznajoma w domu" Shari Lapena

"NIEZNAJOMA W DOMU"
Shari Lapena

Ilość stron: 325


Karen i Tom są szczęśliwym małżeństwem. Wszystko układa się wspaniale do pewnego momentu, kiedy Karen nagle znika z domu i ulega wypadkowi w podejrzanej dzielnicy. Szybko wychodzi ze szpitala, ponieważ nie doznała większych zewnętrznych obrażeń. Okazuje się jednak, że w pobliżu miejsca nieszczęśliwego zdarzenia zostają znalezione zwłoki mężczyzny. Karen staje się główną podejrzaną, ponieważ sama nie pamięta momentu, co tak naprawdę wydarzyło się na miejscu zdarzenia. Nie pamięta, albo coś ukrywa...? Czy Tom zna swoją żonę? Do tej pory nie wnikał w jej przeszłość. W miarę rozwoju sytuacji wychodzi na jaw, że jego żona kryje tajemnice z przeszłości, które zaczynają burzyć dotychczasowy spokój w życiu małżeństwa. Tom również ma swoje sekrety... Do gry wkracza Brigit... Mieszka na przeciwko domu Toma i Karen. Jest najlepszą przyjaciółką Karen, natomiast Tom nie pała do niej zbytnią sympatią. Dlaczego...? Brigit nie jest tylko ich sąsiadką. Wnikliwie obserwuje życie swoich sąsiadów. Co kryje się za takim zachowaniem Brigit...?
Autorka wykreowała intrygującą historię. Kryje w niej kilka znaczących zwrotów akcji, kiedy wydawało mi się, że akcja jest przewidywalna. Książkę czyta się szybko i chociaż fabuła nie jest jakoś specjalnie skomplikowana, to pochłonęłam ją w mgnieniu oka. Autorka w ciekawy sposób miesza w akcji, wyjawia tajemnice, które zaskakują...
Takiego zakończenia nie przewidywałam i w zasadzie nie wiem tak do końca, jak mam je rozumieć. Czy mam rozumieć, że autorka pozostawiła zakończenie otwarte, dając mi nadzieję, na dalszy ciąg...? Winny morderstwa nie ponosi kary przez wymiar sprawiedliwości, no i jest jeszcze wątek Brigit... Albo kobieta zwariowała, albo rzeczywiście zaczyna nowy etap w swoim życiu...?
Polecam do przeczytania "Nieznajoma w domu"

Moja ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz