czwartek, 4 stycznia 2018

Moja biblioteczka...

Moja domowa biblioteczka wygląda obecnie tak:


Przy okazji przeprowadzki do większego mieszkania, była okazja, by podliczyć wszystkie książki, które mam.  Poza widocznymi na zdjęciu jest jeszcze kilkadziesiąt innych ukrytych w szafie ( to te przeczytane, których systematycznie pozbywam się, robiąc regularnie miejsce na nowe ) i kilka sztuk, które pożyczyłam siostrze. Stan na koniec grudnia to 350 sztuk. Głównie są to powieści wydane w latach 2015-2017. Dodam, że około 300-stu z nich jeszcze nie czytałam i wciąż kupuję nowe... Dzieci w swoich pokoikach mają swoje półki z książkami, ale to już osobny temat na post ;)




Ostatni stosik książkowy pojawił się na blogu w listopadzie. Wkrótce wstawię post z zakupami książkowymi z minionego miesiąca. Dzisiaj zrobiłam pierwsze zamówienie w Nowym Roku. Jak tylko dojdzie paczka, będzie nowy wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz