czwartek, 18 stycznia 2018

Nowe...

Pora na podsumowanie moich ostatnich zakupów książkowych. Musiałam zrobić sobie ściągę, na której jest lista nowych książek na mojej półce, bo doszło do tego, że przez pomyłkę, w niewielkim odstępie czasu,  zamówiłam dwa identyczne egzemplarze... Pozostawię to już bez komentarza...


1. "Krew Helsinek" James Thompson
2. "Pułapka" Melanie Raabe
3. "Wieczór taki jak ten"  Gabriela Gargaś
4. "W pułapce pamięci" D. Baldacci
5. "Dobra córka" Alexandra Burt
6. "Magiczny wieczór" Agnieszka Krawczyk
7. "Odpowiedz jeśli mnie słyszysz"  M. Schulman
8. "Ene, Due Śmierć"  M.J. Arlidge
9. "Bad mommy"  T. Fisher
10. "Przeproś" A. Kościów
11. "Siostra" Louise Jensen
12. "Prezent" Louise Jensen
13. "Latarnia z Kiss River"  Diane Chamberlain
14. Pyszne obiady" Anna Starmach
15. "Nieznajoma w domu" S. Lapena
16. "Grób mojej siostry" Robert Dugoni
17. "Świat Ruty" Iwona Żytkowiak
18. "Żony pana Glassa A.S. Nathen
19. "Bardzo długie przebudzenie" Grażyna Jeromin-Gałuszka

To pierwsza część moich zakupów styczniowych. Druga pojawi się pewnie niebawem, a wśród nich  tytuł, który tak zawrócił mi w głowie, że teraz mam w domu podwójny egzemplarz.


1 komentarz:

  1. Bardzo lubię ogladać stosiki książkowe.Latarnię z Kiss River i Wieczór taki jak ten dostałam od mamy pod choinkę :-D

    OdpowiedzUsuń