wtorek, 13 sierpnia 2013

[56] " Naśladowca " Erica Spindler

Autor: Erica Spindler
Tytuł:  " NAŚLADOWCA "

Wydawnictwo: Mira
Rok wydania: Warszawa 2007
Ilość stron: 480
Moja ocena: +5/6
Książka wypożyczona z biblioteki

" Pięć lat temu w małym miasteczku w Illinois zostały zamordowane trzy dziewczynki – wszystkie we własnych sypialniach, wszystkie w tym samym wieku. Na miejscu zbrodni nie znaleziono żadnych śladów. Sprawa Mordercy Śpiących Aniołków, jak nazwała go prasa, stała się obsesją detektyw Kitt Lundgren. Dochodzenie zakończyło się klęską, co Kitt przypłaciła zdrowiem i załamaniem kariery zawodowej. Teraz morderca wraca, by kontynuować makabryczne dzieło. Śledztwo prowadzi ambitna detektyw Riggio, która niechętnie przystaje na pomoc Kitt. Jednak to właśnie Kitt jako pierwsza dostrzega niuanse różniące dzisiejszą zbrodnię od morderstw sprzed lat "



Bardzo dobry thriller.  Podobał mi się. Mimo, że książka pokaźna objętościowo, to jednak szybko się ją czyta, bo i dużo się w niej dzieje. Wciągająca i trzymająca w napięciu akcja. Można domyślić się, kto jest tytułowym naśladowcą dosyć szybko, ale do końca było dla mnie zagadką, kto kryje się za resztą zbrodni. 
Wypożyczyłam ją przypadkowo, ale to nie będzie ostatnia książka tej autorki. Polecam do przeczytania.

1 komentarz:

  1. Erica ma jednak fajne te thillery,juz wrócilismy Iwonka ale u mnie z czytaniem cienko bo jednak ciągle nad wodą siedzielismy i czasu nie było czytać.ale nadrobię :-))))

    OdpowiedzUsuń