piątek, 23 sierpnia 2013

Coś dla dzieci.

W Biedronce pojawił się kolejny kiermasz książek. Głównie wydania kieszonkowe, więc te z racji wielkości czcionki, omijam ostatnio z daleka. Jest zdecydowanie za malutka na moje zmęczone oczy i coraz gorszy wzrok ;) Zaległe tego typu książki na mojej półce postanowiłam przeczytać i pewnie trafią w inne ręce ;)
Skupiłam się więc na zakupieniu pozycji dla dzieci i wybrałam trzy tytuły z tej samej serii. Sztuka po 7,90zł :)


" Bajki rymowanki "
" Rymowanki polskie. Przysłowia dla dzieci "
" Przysłowia polskie. Rymowanki dla dzieci "

Bardzo ładnie wydane, na śliski kredowym papierze. Dodatkowo wzbogacone ciekawymi i kolorowymi ilustracjami.
A już wkrótce, w jednym z kolejnych wpisów zdobycze na ten miesiąc do mojej domowej kolekcji ;)

1 komentarz:

  1. Iwonko zaraz na maila ci wiadomość skrobnę :-) Bardzo fajne te ksiażeczki dla dzieci :-) Ja Bartusiowi też z Biedronki na urodziny wybrałam 2 ksiażki,lubię biblioteczkę biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń