niedziela, 25 sierpnia 2013

Książki, które kupiłam w SIERPNIU :)

Pojawił się nowy stosik, a jakże... Fakt, że w tym miesiącu wakacyjnym skupiłam się głównie na dzieciach, ale trafiła się okazja, więc powiększyłam i moją kolekcję o kolejne powieści :).


1. " Dopóki cię nie zdobędę "   Samantha Hayes
2. " Córka kapitana "  Leah Fleming
3. " Ogród wspomnień " Amy Hatvany
4. " Zatoka o północy "  Diane Chamberlain
5. " Cień pamięci "  C.J. Clark

Wszystkie tytuły z wydawnictwa Prószyński i S-ka i wszystkie tak samo cieszą :) Każda z nich pojawiła się we wpisach, dotyczących zapowiedzi :) Wśród nowości jest moja ulubiona autorka (wraz z Picoult i Koomson )  Diane Chamberlain i jej najnowsza książka wydana w Polsce " Zatoka o północy " :)

2 komentarze:

  1. Iwonka przeczytasz ksiązki Lisy Scootoline to też ją pewnie dopiszesz do listy ulubionych :-)
    Super stosik,3 ostatnie mam więc tez cieszą moje oko a "Dopóki cie nie zdobędę" jest na mojej liście ale narazie stopuję z kupowaniem.Za to "Córka kapitana" całkiem nie wiem o czym jest,muszę luknąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To długą nadaL masz tą listę :-) ja mam teraz max 10 książęk na niej,bez zapowiedzi oczywiscie.Ja tam uważam ze "M jak miłosc' to żaden obciach,nawet moj mąż oglada ze mną :-))))
    Doczytałam własnie o czym jest "Córka kapitana" i jej jestem najbardziej ciekawa jak ją ocenisz :-)

    OdpowiedzUsuń