niedziela, 15 września 2013

Kupione na WRZESIEŃ

 " Lubię po wypłacie pójść do księgarni i kupić nową książkę. Jedną, dwie, ewentualnie siedem."

W tym miesiącu pozwoliłam sobie na trochę większe szaleństwo książkowe. Co się będę... ;) Na początek 7 nowiusieńkich sztuk, które zasilają moje półki. Kolejne są w drodze i czekam aż do mnie dotrą.


1. "Kobieta na krańcu świata II" Martyna Wojciechowska
2. "Kobieta na krańcu świata III" Martyna Wojciechowska
3. "Niania w Paryżu" Agnieszka Moniak-Azzoparadi
4. "Niechciana prawda" Agata Kołakowska
5. "Siódmy rok" Agata Kołakowska
6. "Magnolia" Grażyna Jeromin-Gałuszka
7. "Bez powrotu" Shireen Jilla

Po przeczytaniu pierwszej części "Kobieta na krańcu świata" postanowiłam zaopatrzyć się w dwie kolejne. Za granicę nie wybieram się, więc chociaż pozwiedzam sobie trochę świata jeżdżąc palcem po mapie, albo czytając właśnie tego typu książki podróżnicze ;) 
Od jakiegoś czasu korcił mnie zakup "Niechciana prawda". No to wydałam kasę i na tę książkę. Zerknęłam jeszcze, co napisała Kołakowska i dokupiłam "Siódmy rok" . Na liście powieści, które chciałam mieć była "Magnolia". Okładka wprowadza w nastrój zbliżającej się wielkimi krokami jesieni ;) We wszystkie książki zaopatrzyłam się na stronie Weltbild. Akurat obowiązywała jakaś promocja, więc do koszyka okazji cenowych dorzuciłam sobie jeszcze "Bez powrotu" :).

2 komentarze:

  1. Własnie miałam pytać ile sztuk we wrześniu kupiłas.Ja narazie 7 czy 8 nie pamiętam dokładnie.Sporo tytułów z Twojego stosiku nie kojarzę więc jak zwykle muszę zerknąc w google :-)
    Ja sobie zamówiłam bardzo fajne nowości,ciekawe czy o nich słyszałaś.Nic nie zdradzę póki na blogu notki nie będzie.Myślę że lada dzień dotrą i wstawię na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej "M jak miłość" jeszcze nie mam,wysyłka miała być w 2 połowie września,więc cierpliwie czekam :-) w tym tyg mam sobie wybrać kolejną ksiazkę na pażdziernik z wydawnictwa Mira.Czekam na listę bo jeszcze mi nie wysłali.Aha,miałam Ci napisać że również planuję zakup ksiażek Martyny wojciechowskiej.Zaraziłaś mnie :-))))

    OdpowiedzUsuń