czwartek, 19 września 2013

Z Biblioteki....

Poszłam po rozum do głowy.... Upłynął mi termin oddania książek w bibliotece. Co prawda miałam nic nie wypożyczać, bo mam ochotę na swoje książki, ale.... No właśnie... W oczy rzuciły mi się  " Rok w poziomce " i podróżnicza Martyny Wojciechowskiej. I tak mocno ograniczyłam się i przygarnęłam do siebie tylko dwie sztuki, z sześciu możliwych ;) Zapisałam się w kolejce na kilka interesujących mnie tytułów np. "Houston mamy problem", "Sąsiad"...  i teraz będę sobie spokojnie czekała na nie, bez pośpiechu ;)



2 komentarze:

  1. Wiedziałam ha ha ha :-)))))
    A tak serio to jak przez "rok w poziomce" nie przebrnęłam bo tak mnie wynudziło pierwsze 100 stron że rzuciłam ksiażkę w kąt.
    Houston jest super więc polecam jak najbardziej a "Sąsiada" bardzo fajnie się czyta i warto go przygarnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka dostałam maila z Miry że czekają na dostawę "M jak miłość" więc lada dzień powinnam ją dostać.Przy okazji wybrałam sobie ksiażkę na pażdziernik.Miłam do wyboru Ericę Spindler "ślepa zemsta" lub Sherryl Woods "Cena marzeń".Ksiazki Spindler juz znam więc dałam szanę tej drugiej autorce tym bardziej ze opis wydaje się ciekawy.słyszałas o niej?

    OdpowiedzUsuń