środa, 4 września 2013

Z biblioteki na WRZESIEŃ

Ze mną jest tak...
Mam mnóstwo książek swoich, ale zawsze  kusi mnie biblioteka. Miesięcznie jestem w stanie przeczytać około siedmiu sztuk, a wypożyczam średnio pięć tytułów. Na te najlepsze, najnowsze, które najbardziej mnie interesują i na bieżąco dokupuję, nie mam za wiele czasu. Muszę jakoś rozplanować czas i dać szansę każdej z trzech moich grup ;) Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby sięganie na przemian, po jednym tytule z każdej.
- Z tych, które mam od dawna. Najfajniejsze zostawię, a resztę oddam w kolejne ręce, żeby ustąpić miejsca na półce nowym pozycją.
- Z nowości wydanych w latach 2012-2013. Kolekcja z wydawnictwa Prószyński i S-ka.
- Z tych z biblioteki.

Na WRZESIEŃ zaplanowałam sobie taki oto stosik biblioteczny.


1. " Dmuchawce " Agnieszka Głowacka
2. " Niewinna ciekawość "  Erica Spindler
3. " Obsesja "  Jonathan Kellerman
4. " Rio Anaconda "   Wojciech Cejrowski
5. " Blondynka śpiewa w Ukajali "  Beata Pawlikowska

Jest jeszcze jeden tytuł, zaległy z sierpnia. " Po tej stronie nieba " Karen Kingsbury.



5 komentarzy:

  1. Też tak mam :-)))) kuszą mnie najbardziej te najnowsze moje kupione ale czytam tez te z biblioteki bo wiem ze wkrótce musze je oddac :-)
    Z Twojego stosiku bibliotecznego nie zanm żadnej ksiązki :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. A dopiero teraz doczytałam Twoj komentarz: oczywiście ze sobie kupię ksiązkę i to nie jedną.Poczekam jednak jeszcze miesiąc aż całkiem zapadnie decyzja i wtedy poszaleję ksiązkowo.Do tego czasu akurat troche poczytam tego co obecnie czeka na półce :-) miłego czytania "Dopóki...",ciekawe czy fajna :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka jak coś to daj znać i wycofam aukcję :-) Zawsze przecież możemy się dogadac ewentualnie wymienic :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka zaraz dostawię "kup teraz" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj..."Bezdomną" juz ktos licytuje także nie dołoże "kup teraz".Próbuj licytować,ostatnio poszła mi za 16 zł ale dziewczyna pieniązków mi nie wpłaciła dlatego ponownie wystawiałam :-)

    OdpowiedzUsuń