czwartek, 1 maja 2014

[32] " W pułapce dzieciństwa " Joselito Michaud

Autor: Joselito Michaud
Tytuł: " W PUŁAPCE DZIECIŃSTWA "

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: Warszawa 2014
 Ilość stron: 282

Moja ocena: 3/6
Książka z mojej półki



Smutna historia wspomnień autora z dzieciństwa małego bohatera. Matka oddała go tuż po porodzie w ręce zakonnic. Później trafiał do kolejnych rodzin zastępczych. Narracja prowadzona jest w pierwszej osobie. Opowiada o tym co wydarzyło się w jego życiu począwszy od piątego roku życia, kiedy trafił pod dach alkoholika znęcającego się nad swoimi bliskimi. Razem z autorem wracamy do tych lat z dzieciństwa i razem z nim zmierzamy do pełnoletności. Po drodze czeka na chłopca wiele rozczarowań, ale i chwile które warto zapamiętać. Wciąż poszukiwał miłości. Głównie tej matczynej... Przerzucany z jednej rodziny zastępczej do drugiej. Cały czas próbował odnaleźć się w nowych miejscach i wśród nowych osób. Chciał być kochany, nie odrzucany, wciąż musiał walczyć z przeciwnościami losu... Poznał przyjaciół, których ścieżki życiowe różnie się potoczyły... Po tragicznym wypadku samochodowym odkrywa wstrząsający sekret. Jego matka jest bliżej niż przypuszczał...
Opowieść osnuta smutkiem. Książka podzielona na krótkie rozdziały. Przeczytałam ją migiem ;)


 P.S. 2 maja i Majówka, ale zależy dla kogo trwa długi weekend. Ja na 10.oo śmigam do pracy i wracam późnym wieczorem. W niedzielę powtórka z rozrywki :(

4 komentarze:

  1. Oj, zabrakło mi trochę Twoich refleksji na temat tej książki... Widzę tylko streszczenie fabuły, a chciałam dowiedzieć się, dlaczego książka zasługuje jedynie na trójkę, a nie na lepszą ocenę. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka jak Ci się tu podoba...mam dylemat,przenosic czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka nie podjęłam jeszcze decyzji,ale podoba mi sie na blogerze, tylko szkoda mi wszystkich komentarzy od Ciebie, no i miałam kilka od autorek.
    Ale na interii nie mozna nic zmienić, dodawac itp. A przenosze notki zwyczajnie kopiując je z tamtego.Dlatego tak wolno mi to idzie bo kazdą musze przeniesc z osobna.Jutro będę przenosić dalej 2013 rok.

    OdpowiedzUsuń