piątek, 23 maja 2014

Nowe do czytania w MAJU :)

Mam :) Jak zwykle w miesiącu musiało się znaleźć coś nowego na mojej półce :)


1. " Zabłądziłam " Agnieszka Olejnik
2. " Umarli nie kłamią " J.T. Ellison

Dwie książki powyżej, to te z serii od Malwinki :) Dostałam do poczytania. " Zabłądziłam " właśnie się czyta ;)

3. " Gdzie kończy się cisza " C.L. Taylor - Musiałam ją mieć już, więc wrażenia po jej przeczytaniu  pojawiły się w jednym z poprzednich wpisów ;)
4. " Pora na życie "  Ahern 
5. " Koniec świata " Izabella Frączyk

I jeszcze dwa nowe nabytki. Malwinka dzięki za:
6. " Idealne życie "  Katarzyna Kołaczewska
7. " Stan zagrożenia "  Erica Spindler

5 komentarzy:

  1. Iwonka muszę luknąć zaraz o czym jest ta "Pora na życie" bo zupełnie nie kojarzę tytułu.Nie ma za co dziękować, zawsze do usług :-) Ja wczoraj zupełnie czasu nie miałam na notki, myslę że dziś to nadrobię.
    P.S.Byłam wczoraj w bibliotece oddać ksiązki dla dzieci i przygarnęłam 2 tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka skończyłaś już "Zabładziłam"? Ja kończę "posklejaną rodzinę", jutro pewnie wezmę się za coś następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka też skonczyłam książke od Ciebie,bardzo mi się podobała,taka obyczajówka jakie lubię.Dobrze ze wystawiasz ksiązki, cos teraz mniej sie sprzedają, przynajmniej u mnie, czasem trezeba kilka razy wystawiac to samo żeby zeszło.
    Jutro czeka mnie pobudka o 5:00 rano, jestem w komisji wyborczej więc czeka mnie niedziela poza domem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka jestesmy z T. obydwoje tyle ze w iinych okręgach,gdyby nie to ze razem zarobimy 320 zł to nie poszlibysmy, ale wiesz...kasa drogą nie chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A "Siostry" nie mam, jestem ciekawa jak ją ocenisz?

    OdpowiedzUsuń