czwartek, 10 lipca 2014

Nowe na półce w lipcu

W tym miesiącu mocno ograniczyłam moje zakupy książkowe. Czytanie tak na marginesie też mi jakoś nie idzie. Nawał pracy i zamiast odpoczywać, to ja padam ze zmęczenia. Ot przykładowo... Od jakiegoś czasu nie pracujemy po 8 godzin, a po 10... Taki zapowiada się i przyszły tydzień.
W lipcu miałam ochotę na cztery tytuły i w sumie udało mi się je zebrać, chociaż ciężko było. Zamówiłam bowiem komplet książek do 2 klasy. Po promocyjnej cenie za całość ( oprócz podręcznika do religii ) z przesyłką zapłaciłam 313,18zł. Nie trzeba wspominać o reszcie wydatków na wyprawki. Są dwie, bo przecież i moje młodsze dziecko rozpoczyna w tym roku 1 klasę. Podręczniki akurat ona będzie miała darmowe ;)
Czytam teraz nie wiele, to i stosik lipcowy w tym miesiącu ograniczony ;) Oto on. Tadam... ;)


1. " I wtedy to się stało " Linda Green - seria Leniwa Niedziela. Kupiłam, bo przypuszczam, że będzie w klimatach "Zastępczej żony". Muszę to sprawdzić ;)
2. " Wracajmy do domu " Lisa Scottoline - kolejna powieść klubu "Kobiety to czytają". Najbardziej wyczekiwana przeze mnie w lipcu :)
3. " Zamknij oczy " Sophie McKenzie - opis od początku mnie kusił, żeby tę książkę kupić. Recenzje ma dobre, więc treść pewnie spodoba mi się.
4. " Drogie maleństwo " Julie Cohen - Powieść już przeczytałam i POLECAM :)

I jeszcze nasze migawki...




5 komentarzy:

  1. Iwonka masz tyle wspaniałych książek w domu więc myślę ze nie masz się co przejmować małym stosikiem :-) Ja też kupuję mało i dobrze mi z tym :-) Na książkę "I wtedy to się stało" też miałam ochotę, kto wie...może kiedyś mi ją podrzucisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka nawiązalam dwie kolejne wspólprace ze Znak Emotikon (książki dla dzieci) oraz Black Publishing. A dzis dostałam pierwszą do recenzji ze Znaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pozycje. "Zamknij oczy" niedawno czytałam - polecam. Czekam z niecierpliwością na recenzje pozostałym książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie maleństwo bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonka ja kułam zelazo póki gorące i juz w połowie Jeziora marzen wystawiłam je na allegro, dzięki temu poszła w świat -) Jak ci idzie czytanie? Ja zabrałam się za recenzyjną ze Znaku :-)

    OdpowiedzUsuń