piątek, 25 lipca 2014

Z biblioteki w lipcu...

Jakiś czas temu, na jakiś czas zerwałam z biblioteką ;). Zerkam jednak  na stronę internetową i tak w naszej filii pojawiają się czasem nowe tytuły, a wśród nich jak na lekarstwo, ale również nowości. Dopatrzyłam się kilku i zapisałam się w kolejce, by je poczytać. Na zakup tych książek pewnie nigdy nie zdecydowałabym się, a ciekawość moją zaspokoję, bo je w domu mam, choć pożyczone. ;)


1. " Gra o władzę " Danielle Steel
2. " Cena marzeń " Sherryl Woods
3. " Bez pamięci " Lisa Kleypas
4. " Grecka mozaika " Hanna Gycler
5. " Gry i zabawy dla dzieci " Małgorzata Cieślak

Tę ostatnią wypożyczyłam pod wpływem chwili, bo akurat rzuciła mi się w oczy na półce ;)

Na rowerach...




1 komentarz:

  1. Ooo widzisz nie przyszlo mi do głowy zeby ci "Cenę marzeń" podesłać.
    Jestem ciekawa jak Ci podejdzie Lisa Kleypas, ja mam dośc jej twórczosći narazie. Też mam 2 z biblioteki ale na razie czytam recenzyjne.A cisza u mnie bo weny nie mam zupełnie na nic...

    OdpowiedzUsuń