czwartek, 14 sierpnia 2014

Do czytania, w SIERPNIU kupione...

No i poszalałam trochę w tym miesiącu.

1. " Dobry ojciec "  Diane Chamberlain
2. " Szansa na życie " Diane Chamberlain
3. " Kłamstwa " Diane Chamberlain

 " Dobry ojciec " to najbardziej wyczekiwana przeze mnie premiera w tym miesiącu :) Dwie pozostałe powieści autorki już czytałam, ale brakowało mi ich do kompletu książek, wydanych w Polsce.

4. " Jamnik z kluskami "  Ola Trzeciecka
5. " Kobieta z impetem " Mariola Zaczyńska
6. " Za jakie grzechy " Anna Karpińska
7. " Czysty obłęd " Mark Lamprell

Wszystkie powyżej powieści z mojego ulubionego wydawnictwa ;) Kupiłam spontanicznie. Miałam urlop, więc za dużo wolnego na wydawanie pieniędzy ;)

8. " Słodkich snów Anno " Joanna Opat-Bojarska 

Czekała dość długo na liście książek, które chętnie bym przeczytała. Nadarzyła się okazja by ją mieć.

9. " Blondynka, jaguar i tajemnica Majów " 
10. " Blondynka na tropie tajemnic "
11. " Blondynka na Safari " 

Lubię albumy podróżnicze min. Beaty Pawlikowskiej i powoli zasilam kolekcję jej książek

12. " Gdy przejdziesz przez próg " Paula Daly

Musiałam mieć kolejny tytuł z serii " Kobieca strona thrillera ". Ciekawe powieści i zbieram wszystkie, jak tylko pojawiają się w sprzedaży :)

To jeszcze nie koniec moich zdobyczy, ale czekam aż dotrą do mnie. Pewnie pojawią się na blogu w stosiku wrześniowym.

3 komentarze:

  1. ło matko Iwonka :-))))) kiedy ty to wszystko przeczytasz???Ja kupiłam sobie w tym miesiącu 3 i więcj nie będzie...ale kolejne 3 ida do mnie z Miry. Sprawili mi ogromną radość w tym miesiącu bo az tyle dostane od nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka 3 kryminały dostanę :-) Jak dotrą dam znać na blogu. Pościągałam sobie sporo fajnych ebooków na czytnik, ale na razie muszę odrobić się w tych co mam czyli tradycyjnych :-) Zaczęłam "Dobrego ojca" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nabytki zwłaszcza te z Prószyńskiego :) Mam kilka książek, które pokrywają się z Twoim stosem, to będziemy mogły porównać wrażenia :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń