sobota, 30 sierpnia 2014

Podsumowanie SIERPNIA

W sierpniu pochłonęłam dziewięć powieści. Udało mi się wykorzystać trochę urlopu na czytanie. Szkoda, że tak szybko minęła ta laba... W moje ręce padły tym razem całkiem niezłe książki. Nie było takich, przy których się denerwowałam ;).


Niewątpliwie na wyróżnienie zasługuje
 " Dobry ojciec " Diane Chamberlain :)

Jeśli chodzi o zakupy, to w tym miesiącu nie ograniczałam się. Kupiłam 12 sztuk. Lekko przesadziłam, ale lubię nowe książki na półce...

3 komentarze:

  1. Dużo przeczytałaś i dużo kupiłaś :-) Ja stoję w miejscu z czytaniem, zrobiłam Bartusiowi tort i czekam na popołudniowy przyjazd gości.Chyba nici będą z grilla który zaplanowałam bo zaczyna deszcz :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć tyle miejsca na nowe książki - marzenie. Mi pozostaje tylko biblioteka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Iwonka, bardzo chętnie. Samych sukcesów w nowym roku szkolnym dla dzieciaczków :-)

    OdpowiedzUsuń