czwartek, 23 października 2014

[72] " Sekret czarownicy " Anna Klejzerowicz

Autor: Anna Klejzerowicz
Tytuł: " SEKRET CZAROWNICY "

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: Warszawa 2014
Ilość stron: 301

Moja ocena: 3/6
Książka z mojej półki



" Sekret czarownicy " postanowiłam szybko przeczytać z sympatii do poprzednich dwóch części z tej serii. Bohaterowie, specyficzny klimat historii ten sam, ale zawiodłam się na moich oczekiwaniach. Śmiem stwierdzić, że tym razem fabuła mnie znudziła.
W wiosce, w której mieszkają główni bohaterowie, archeolodzy wykopują tajną kryptę, która ukrywa szczątki rycerza sprzed siedmiuset lat. W tym momencie teraźniejszość zaczyna się splatać się z dawnymi czasami. Przy okazji odkrywcy wpadają na ślad żyjącej w tym samym okresie pewnej "czarownicy" . Krzyżak padł ofiarą zbrodni. Jaki udział miała w tym ów czarownica? Anna, świeżo upieczona lekarz weterynarii znowu miewa sny... Postanawia rozwiązać zagadkę i odszukać skarb z przeszłości, prawdę..
Nie lubię książek o tak monotonnej fabule. Krążące wśród mieszkańców legendy jakoś mnie nie wciągnęły i zbytnio nie zainteresowały. Najbardziej jakoś utkwił mi w pamięci nie wątek rycerza, skarbów, czy czarownicy, ale chwilowy kryzys w małżeństwie Gosi i Damiana. Zwyczajny problem w życiu codziennym, z którym para poradziła sobie, a nie ten, trochę  "bajkowy" świat.
Klimatyczna okładka jest ciekawa. Książka dotarła do mnie akurat kiedy miałam wolny dzień od pracy i rozłożyło mnie przeziębienie. Nie miałam ochoty na nic. Przeleżałam do góry nogami cały dzień z "Sekretem czarownicy" w ręce.



4 komentarze:

  1. To zupełnie nie moja bajka i chyba jednak Iwonka nie mam ochoty narazie jej czytać :-) Skoro piszesz że jakies legendy, rycerze...daruję sobie ją zupelnie.Mam na półce mnóstwo ksiązek które czekają w kolejce a u ciebie zapisuje się na "Gwiazd naszych wina".

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka wypatrzyłam je w zapowiedziach na Aros :-) "Co było przed tobą" zaczęłam wczoraj i jestem w połowie, już mi się podoba.Jak będziesz chciała to dorzucę Ci do paczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne Iwonka, że "Czysty przypadek" trafi też do Ciebie, tylko nie wiem jeszcze kiedy go przeczytam.Skończyłam dziś "Co było przed tobą" i chyba wezmę się za Jodi. Iwonka śmiało daj narazie knigę siostrze bo mi podeslesz jak moje przeczytasz a ja w czwartek paczkę ci nadam jak będę z dziecmi w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  4. a co do "Jamnika z kluskami" to koleżanka mi pisała że jest beznadziejny, więc sobie daruję...a już miałam ebook kupić i na czytnik sobie zgrać. Kupiłam sobie tylko "Autorkę" z Prószyńskiego, ale ja nawet na czytnik nie mam czasu,tyle mam papierowych knig :-)

    OdpowiedzUsuń