poniedziałek, 3 listopada 2014

Do poczytania :)

W październiku nie było wpisu z książkami do poczytania, które pojawiły się u mnie w domu, więc nadrabiam zaległości z początkiem listopada :)


Zagościły u mnie na półce trzy książki, które pożyczyła mi Malwinka :)

1. " Co było przed Tobą " Sarah Cornwell
2. " Bat na koty " Jerzy Niemczuk
3. " Morelowy sad " Amanda Coplin

Pozostałe cztery to moje zakupy

4. " Sekret czarownicy "  Anna Klejzerowicz - wpis z moja opinią jest już na blogu
5. " Kochając syna "  Lisa Genova
6. " Już czas " Jodi Picoult
7. " Blondynka na Rio Negro " Beata Pawlikowska

Trzy ostatnie tytuły, to moje "perełki " , które zostaną u mnie na zawsze ;)

4 komentarze:

  1. Iwonka na temat nowej Picoult powiem tyle : nie spałam pół nocy przez nią, jak przeczytasz i dotrzesz do zakończenia to będziesz wiedzieć o co mi chodzi.nie przypuszczałam że Picoult tak mnie wyprowadzi w pole a ja niczego się wcześniej nie zorientuję. Byłam wściekła i zaskoczona, no żeby tak zakończyć książkę????

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa i jeszcze ta narracja "Czystym obłedzie" doprowadza mnie do szału. Dziwnie napisana "Byłeś", "widziałeś", kupiłeś" ech...trochę czego innego sie po niej spodziewałam.Już ją kończę i chyba dziś skończę bo zostało mi 100 stron.

    OdpowiedzUsuń
  3. Morelowy sad, Kochając syna i Już czas chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka "Juz czas" nie odkładaj na potem tylko przeczytaj, bo jestem mega ciekawa czy chociaz Ty zorientujesz się co zaplanowała autorka na końcu. Ja byłam zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń