czwartek, 22 stycznia 2015

Nowe w STYCZNIU do czytania :)

Jakby nie było to troszkę książek i tak nazbierało mi się w ostatnim czasie.

1. " Zaciszny zakątek " Agata Kołakowska
2. " Cicho sza " Lisa Scottoline
3. " Nie puszczaj mojej dłoni "  Michel Buso
4. " Pierwsza na liście " Magdalena Witkiewicz
5. " Gdy zakwitną poziomki " Agnieszka Walczak-Chojecka
6. " Suflet " Aslo E. Perker
7. " Czysty przypadek " Jane Green
8. " Policz do stu " Lucy Dillon
9. " Podarunek " Krystyna Mirek - tą akurat już przeczytałam.


Z biblioteki wypożyczyłam dwa tytuły:

" Ulica pogodna " Aleksandra Domańska
" Ogród Kamili " Katarzyna Michalak

Wraz z początkiem nowego roku wydawnictwo Filia zasłużyło sobie u mnie na sympatię, dzięki książką, które wydaje. A te jakoś tak ostatnio czytam z przyjemnością.

4 komentarze:

  1. Wow, kolejny mega stos u ciebie, gdzie Ty je wszystkie Iwonka chomikujesz, bo ja już kompletnie nie mam miejsca na nowe, dlatego zdecydowałam że kupię ebooki."Czysty przypadek" miałam ci pożyczyć a widzę, że kupiłaś. Same fajne tytuły, chociaż o tej "Suflet" nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka, ja już nie pamiętam jak się dokładnie skończyła "Autorka" :-)
    Sklerozę mam taką, że hej :-)
    Wczoraj w ciągu 1 dnia skończyłam "Pierwszą na liście", czytałaś już? Super książka, życiowa, mądra i wzruszająca. Dziś biorę się za "Cicho sza" a jeszcze mam 3 recenzyjne do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czytałaś już Motyla? bo ja słyszałam o tym filmie, ale u mnie jest zasada, najpierw książka potem film, dlatego muszę wziąć się za lekturę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Iwonka, chętnie przeczytam, bo brałam pod uwagę kupno tej książki. Kupiłam sobie dziś w biedronce 2 książki po 2,9 zł za sztukę. W tej cenie była też kieszonkowa Picoult "przemiana".U Was też taka wyprzedaż?

    OdpowiedzUsuń