piątek, 2 stycznia 2015

Z biblioteki na STYCZEŃ :)

Pierwszy, noworoczny stosik książek. Świeżutkie, jeszcze pachnące nowością książki :)

Dla DZIECI...

1. " Dlaczego mleko jest białe "
2. " Tomek Łebksi "
3. " Osiem metrów niespodzianki "

Jeśli czas mi będzie sprzyjał, to postaram pisać co nieco na temat książek, które czytamy wspólnie z moimi dzieciaczkami:. Jesteśmy na etapie opowiadań przeznaczonych dla dzieci w przedziale wiekowym powiedzmy 5-10 lat ;)

A dla mnie wypożyczyłam następujące tytuły:

1. " Autorka " Maria Ulatowska, Jacek Skowroński - Czekałam na ten tytuł w kolejce. Termin wypożyczenia przypadł na Sylwestra. Byłam w pracy cały dzień i nie mogłam jej wypożyczyć. Dzisiaj z rana skoczyłam do biblioteki z nadzieją, że jeszcze ją zastanę, no i na szczęście czekała na mnie ;)

2. " Wieczna wiosna "  Katarzyna Zyskowska - Ignaciak - Ten tytuł był u mnie na liście książek do kupienia. Tak się zdarzyło, że pojawił się wśród nowości bibliotecznych, więc od razu przygarnęłam go do siebie ;)

3. " Dziękuję za wspomnienia "  Cecilia Ahern - Nazwisko autorki nie jest mi obce, choć jeszcze nie miałam okazji czytać jej historii. Jedną powieść na półce mam, ale na razie nie tknięta. Ta będzie pierwsza Cecilii Ahern.

1 komentarz:

  1. Iwonka autorke polecam w 100 % a resztę nie znam, ale czekam na recenzję.Zmykam na zakupy bo w lodówce tylko światło :-)

    OdpowiedzUsuń