środa, 17 czerwca 2015

Zbieram książki ;)

W czerwcu nazbierało mi się "stosisko " książek, bo stos, to mało powiedziane. Zbieram dobre książki nałogowo ;)


 Część to powieści, które pożyczyła mi Malwinka do poczytania. Chyba nie muszę pisać, jak ucieszyłam się z paczki od niej :) Teraz tylko dziewczyna musi uzbroić się w cierpliwość, bo nie wiem, kiedy zdołam wszystkie przeczytać :)
Pozostałe to powieści, które zasiliły moją biblioteczkę w tym miesiącu :)



O " Buźka " Sophie Hannah można poczytać TUTAJ
Link do mojej opinii o " Nadchodzi ogień " Gillian Anderson jest TU
" Bezpiecznie jak w domu " Simone van Der Vlugt i moje wrażenia na jej temat zamieściłam w TYM MIEJSCU
W tej chwili czytam " Błąd w zeznaniach " Sophie Hannah :)

Dopiero minęła polowa miesiąca.  W czerwcu pojawi się jeszcze kilka nowości na które poluję.W tej chwili powoli kompletuję następne zamówienie.

4 komentarze:

  1. Przepiękne stosy! Mam wielką ochotę przede wszystkim na "Małe cuda", "Inna bajka", "Dziewczyna z porcelany", "Obietnica Łucji", "Pośród żółtych płatków róż" i jeszcze kilka by się znalazło :) Pozostaje mi tylko życzyć miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzbroje się, spokojnie. w końcu ja tez mam trochę Twoich i tez czekają w kolejce :-) Iwonka jak dojdzie przelew to dam znać, ksiązka dziś została wysłana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniale wyglądający stosik! Czytaj dziewczyno, bo chętnie podkradłbym Ci co nieco :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że udało Ci się dorwać Ahern w bibliotece, jak już ją będziesz miała to napisz czy Ci się podoba. Wczoraj nic nie poczytałam, bo na dniach Sędziszowa były Strachy na Lachy, świetny koncert i pokaz fajerwerkow, bylismy z dziećmi do 23-ej :-)

    OdpowiedzUsuń