piątek, 28 lutego 2014

Podsumowanie LUTEGO

W lutym udało mi się przeczytać 8 książek. I tak nieźle, biorąc pod uwagę to, że nie był to lekki miesiąc.

" Sprzedane przez ojca " Zana Muhsen
 " Przyjaciółki " Dorothy Koomson
 " Urlop nad morzem " Agnieszka Pietrzyk
 " Smak pestek jabłek " Katharina Hagena
" Istota " Arno Strobel
" Zamiana " Zoe Beck
 " Blondynka w Chinach " Beata Pawlikowska
 " Anioł w kapeluszu " Monika Szwaja

 Najsłabiej w tym miesiącu oceniam " Smak pestek jabłek " . Książka nieciekawa, rzadko na takie trafiam. Zawiodłam się totalnie.
Najciekawszymi były: "Przyjaciółki", "Sprzedane przez ojca", "Istota" i "Blondynka w Chinach"
Te akurat polecam :) Warto poświęcić im swój czas.

1 komentarz:

  1. Iwonka przeczytałysmy tyle samo ksiazek w lutym,ja też 8 ale notka z tej 8 ciągle w proszku.Nie mogę się skupic na tej spindler,ksiazka fajna i ciekawa a mnie się nie chce czytac.Czytam 10 stron i mi się mysli o niebieskich mogdałach i nie wiem dalej o czym czytam...Masz też tak czasem?

    OdpowiedzUsuń