środa, 23 września 2015

[58] "Tak dobrze mnie znasz" A. J. Rich

Autor: A. J. Rich
Tytuł: "TAK DOBRZE MNIE ZNASZ"

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: Warszawa 2015
Ilość stron: 365

Moja ocena: +5/6
Książka z mojej półki


Seria "Kobieca strona thrillera" przygotowała kolejną powieść, którą zwyczajnie musiałam kupić. "Tak dobrze mnie znasz" to thriller, którego fabuła zaskakuje, trzyma w napięciu, budzi emocje strachu, przerażenia.
Morgan Prager prowadzi badania do swojej pracy magisterskiej. Niejako praca ta, staje się przyczyną tragicznych wydarzeń, które mają miejsce w jej życiu prywatnym. Kobieta wiąże się z niejakim Bennettem. Wydaje się jej, że wie o nim już wszystko. Zaczyna dziać się, kiedy główna bohaterka odkrywa ciało swojego narzeczonego w domu. Został on bestialsko zamordowany. Początkowo wina spada na psy Morgan, które przygarnęła pod swój dach, a które nie pałały sympatią do mężczyzny. On również nie okazywał aprobaty w stosunku do zwierząt. Morgan próbuje skontaktować się z rodzicami tragicznie zmarłego chłopaka i odkrywa, że ukochany nie jest człowiekiem, za którego się podawał. Na jaw wychodzą fakty, które wstrząsają kobietą, a na domiar złego okazuje się, że nie była tą jedyną w życiu Bennetta. Wszystko wskazuje na to, że był socjopatom. Kłamał podając nieprawdziwe informacje na swój temat i nagle człowiek, o którym myślała, że go zna, okazuje się zupełnie kimś innym. Morgan próbuje poznać jego prawdziwą tożsamość. Po drodze poznaje kobiety, którym Bennett również zawrócił w głowie, grając z nimi w podobną grę, jaką toczył z nią samą. Kobiety te zaczynają ginąć. Morgan Prager zdaje sobie sprawę, że grozi jej niebezpieczeństwo i ktoś kto ma związek z jej narzeczonym zabija.
Akcja wciąga i wywołuje dreszcz emocji. Jest to thriller o podłożu psychologicznym. Wydaje się, że kogoś dobrze znamy, a okazuje się, że prawda na jego temat jest wstrząsająca. Lubię historie, przy których mogę pobudzić swój umysł do myślenia. Tym razem udało mi się dotrzeć do rozwiązania, zanim o nim przeczytałam. Pewne fakty są przewidywalne, na tyle by mieć tą satysfakcję, że dotarło się do osoby, której szuka się. Niemniej fabuła jest ciekawa i książkę czyta się z zainteresowaniem, a język jakim posłużyły się autorki, kryjące się pod jednym pseudonimem, oraz klimat, sprawiają, że czyta się ich książkę dobrze i szybko.
Okładka, a szczególnie kolor czcionki tytułu jest wyjątkowy i doskonale współgra z całością.


1 komentarz:

  1. lubię tą serię i z pewnością przeczytam ten tytuł wkrótce :-)

    OdpowiedzUsuń